secondhand

L är ju ett secondhand-fan och jag har också börjat blivit de nu på sistone. Men jag har typ aldrig hittat nått som passade men nu när jag har börjat sy så mkt så kommer jag på en massa som jag ska sy om och kläderna får liksom ett nytt liv. Och om de är nån som har några ideer så är jag öppen för förslag ;D

Jag tror att de är en näsduk men den va så sjukt söt och kostade bara 1kr så...
Men den påminde mig om den här tjejen i dunderklumpen som sjunger "vatten fall, var är du?"
image82

Och typ en "geek jacka" som jag har längtar efter och den kommer från landet "de tusen sjöarnas land"

image83

Och en grym tisha från H&M barnavdelnigen x)

image86

Och på denna sköna dag som vi hade så hann vi gå på Pingstkyrkan, Röda korset, Öb, Matpiraten och sen kom vi in till stan och där gick vi på H&M, Zlave, Carlings sedan begav vi oss till de gammla hedliga donken. När vi va less så GICK vi ända till Storsjöbadet och hamnade hos A. Sjukt skön dag!



En sak som är säkert är att jag kommer handla mkt mer på Secondhand ,men de är synd att de inte finns så många i ÖSD och de finns typ ingen bra.

Tack för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0